Banner 12
Go Back   My Tiny Dick Forums \ Mytinydick.net Forums \ General Discussion

General Discussion Talk about anything and everything

Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 10-14-2010, 11:26 PM   #1
Super Moderator
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 268
Default anyone else have extremely small and soft hands? I gave a guy a handjob today

Hey folks

I'm always been told that I have really soft ( some people say there softer than a girls) small hands ( barely 5 inches from palm to finger) so I decided to give this guy a friend of mine a treat BTW: I can comfortably hold a 6 inch cock with both hands
he lives next door and has a large cock like 8 inches or so and 6 inches around. he showed it to me a while back and I was simply awed watching that monster hang between the legs. So today i was peeing as usual sitting down looking at my tiny cock get just about as hard it can barely 3 inches and i remember his 8 inch dong. I go over to his house, and start talking about it, he pulls it out and I then proceed to give him a handjob...BTW, I'm not gay, I don't like male bodies, I just feel awed at the sight of big cocks. thats it

Ok now for the weird thing!

This guy wants me to give him handjobs regularly lol!!! said that he enjoyed it as much as though a girl was doing it lol!!! Said hes had handjobs given to him by boys in the past but never did it feel as good as a girls lol because of the rough hands those boys had.

One more thing I'd like to mention: when I was in high school guys actually loved holding hands with me lol! use to say they are so small and soft and feel so sexy

What do you guys think? should i count myself lucky to have hands like a girls? at least i can get to explore a real males adulthood..I am starting to count this as a benefit something I can offer to males. lol

Last edited by smallcocked; 10-15-2010 at 12:06 PM.
smallcocked is offline   Reply With Quote
Old 10-15-2010, 02:14 AM   #2
Tiny Dick Advanced
 
augustwest's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 159
Default

Consider yourself lucky!
augustwest is offline   Reply With Quote
Old 10-15-2010, 02:21 AM   #3
Tiny Dick Advanced
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 121
Default

Maybe you should suck his cock the next time?
jimmyh is offline   Reply With Quote
Old 10-15-2010, 04:02 AM   #4
CAPTIN ADMIN
 
tinydickadmin's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: South Carolina,USA
Posts: 1,795
Default

If ya both enjoy it, why stop.
__________________
CONDOM SIZES AND MEASUREMENTS
tinydickadmin is offline   Reply With Quote
Old 10-15-2010, 12:25 PM   #5
Tiny Dick Advanced
 
drew's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: Western Canada
Posts: 184
Default

good attitude. cocks are not just for gays.
drew is offline   Reply With Quote
Old 10-15-2010, 06:26 PM   #6
Tiny Dick Wanna Be
 
Join Date: Oct 2010
Location: USA
Posts: 8
Default

go for it, your lucky
hollowdog is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2010, 12:33 AM   #7
Tiny Dick Extraordinaire
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 698
Default

Hahaha for some reason this story is so awesome it can't be true. But if t is man good stuff and hey try using your hands on girls, fingering them and stuff.
Road is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2010, 07:27 AM   #8
Super Moderator
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 268
Default

^^^ yep it is true!
My hands really are very soft and small. Almost like a 10 year old girls.
smallcocked is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2010, 10:03 PM   #9
CAPTIN ADMIN
 
tinydickadmin's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: South Carolina,USA
Posts: 1,795
Default

Try this for hands. HandFetishForum.com
__________________
CONDOM SIZES AND MEASUREMENTS
tinydickadmin is offline   Reply With Quote
Old 10-19-2010, 02:46 PM   #10
Tiny Dick Wanna Be
 
Join Date: Oct 2010
Location: Honolulu, Hawaii
Posts: 3
Default

hey why not if I had a chance I would anyone here from hawaii
saimin is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On




(c) Ninja Dollars